
Новата опаковка е продължение на всички иновации, вкл. и новата
стъклена бутилка, с които през изминалата година първата бира на
България отбеляза своя 130 годишен юбилей.
Актуалната PET бутилка на Каменица е в актуализирана нова форма и
дизайн. В същото врече тя акцентира и представя по нов и съвременен
начин най-характерните за марката елементи – тези, които „разказват”
нейната история и идентичност. Слоганът „Мъжете знаят защо” и 1881 г. –
рождената година на Каменица, са релефно изписани, както и характерният
стилизиран лъв. Актуализирани са и етикетите на новата опаковка. Те са
прозрачни, с иновативен и минималистичен дизайн, с характерната стилна
форма на щит.
„С новата пластмасова бутилка на Каменица продължаваме иновативния
тренд, който компанията пое през миналата година. Тогава представихме
уникална стъклена бутилка на Каменица, а заедно с нея и иновативни
продуктови нововъведения като Каменица Пшенично и Каменица Фреш Лимон. С
обновената PET опаковка на Каменица марката предлага не просто
изключително качествен продукт, но и поднесен в атрактивна и модерна
форма, съобразена с последните тенденции. Намеренията ни са да
продължаваме да работим в тази посока, за да може Каменица, с
превъзходното си качество и перфектната си форма, да бъде първи избор на
българския потребител”, коментира Даниел Петров, бранд мениджър на
марката в „Каменица” АД.
Новата PET бутилка на Каменица е поредната стъпка от политиката на
компанията за въвеждането на иновации и създаване на широко портфолио от
все по-качествени продукти. През миналата година компанията инвестира
близо 18 милиона лева в подобрения и иновации. Последователната и
активна политика в тази област бе основният фактор, който допринесе за
достигането към м. декември 2011 г. на пазарен дял 33% (според AC
Nielsen), факт, който позиционира „Каменица” АД като лидер на пазара на
бира в България.