вторник, 22 май 2012 г.

Първата бира на България – Каменица - вече е в нова PET бутилка

Първата бира на България, Каменица, вече е в нова пластмасова бутилка. От началото на м. февруари марката се предлага в търговската мрежа в обновена опаковка, а вместимостта на бутилките, от 1l и 2l, обещава още повече приятни моменти в приятелска компания.
Новата опаковка е продължение на всички иновации, вкл. и новата стъклена бутилка, с които през изминалата година първата бира на България отбеляза своя 130 годишен юбилей.
Актуалната PET бутилка на Каменица е в актуализирана нова форма и дизайн. В същото врече тя акцентира и представя по нов и съвременен начин най-характерните за марката елементи – тези, които „разказват” нейната история и идентичност. Слоганът „Мъжете знаят защо”  и 1881 г. – рождената година на Каменица, са релефно изписани, както и характерният стилизиран лъв. Актуализирани са и етикетите на новата опаковка. Те са прозрачни, с иновативен и минималистичен дизайн, с характерната стилна форма на щит.
„С новата пластмасова бутилка на Каменица продължаваме иновативния тренд, който компанията пое през миналата година. Тогава представихме уникална стъклена бутилка на Каменица, а заедно с нея и иновативни продуктови нововъведения като Каменица Пшенично и Каменица Фреш Лимон. С обновената PET опаковка на Каменица марката предлага не просто изключително качествен продукт, но и поднесен в атрактивна и модерна форма, съобразена с последните тенденции. Намеренията ни са да продължаваме да работим в тази посока, за да може Каменица, с превъзходното си качество и перфектната си форма, да бъде първи избор на българския потребител”, коментира Даниел Петров, бранд мениджър на марката в „Каменица” АД.
Новата PET бутилка на Каменица е поредната стъпка от политиката на компанията за въвеждането на иновации и създаване на широко портфолио от все по-качествени продукти. През миналата година компанията инвестира близо 18 милиона лева в подобрения и иновации. Последователната и активна политика в тази област бе основният фактор, който допринесе за достигането към м. декември 2011 г. на пазарен дял 33% (според AC Nielsen), факт, който позиционира „Каменица” АД като лидер на пазара на бира в България.