София, 07 май 2012 г. „Каменица” АД и Happy Bar & Grill -
компаниите, лидери в сферата на пивоварната индустрия и в
ресторантьорството - сключиха договор за стратегическо дъргосрочно
партньорство.
Партньорските отношения между двете дружества са логично продължение
на вече установените трайни бизнес отношения, стартирали през последните
няколко години.
„За нас е високо признание, че именно Happy Bar & Grill – име,
доказало се през годините с изключително качество в услугите и с
традици, ни гласува доверие и избра именно „Каменица” АД за свой
партньор. За нас е удоволствие да добавим към висококачествената услуга
на Happy Bar & Grill над 130 годишните традиции и качество на
първата пивоварна в България”, коментира Илия Терзийки, Национален
Мениджър Ключови Клиенти - заведения в „Каменица” АД.
Дългосрочният договор между „Каменица” АД и Happy Bar & Grill е насочен изцяло в полза на потребителите.
Двете компании обединяват бизнес усилията си, ноу-хау и традиции, за да
предложат на клиентите си услуга на най-високо ниво, която гарантира и
висока добавена стойност.
В рамките на партньорството „Каменица” АД клиентите на Happy Bar & Grill в цялата страна ще имат възможност да консумират най-добрите марки от портфолиото на компанията, както местни, така и лицензионни,
и да се възползват от атрактивни промоции, които двете партниращи си
компании ще организират за тях. Част от менюто на Happy Bar & Grill
ще бъдат както марката флагман Kamenitza и нейни подбрандове, така и
марки на най-популярните световни пивоварни школи – белгийската и
чешката. Клиентите на Happy Bar & Grill ще имат възможност да
добавят към менюто си брандове с вековна традиция като Пражка бира # 1 в
света Staropramen, прочутите белгийски премиални марки като Stella
Artois, наричана неслучайно ”течното белгийско злато”, тадиционната
белгийска бира с близо 800 годишна история Leffe, автентичното пшенично
белгийско пиво Hoegaarden.
В рамките на партньорството ще бъдат организирани и атрактивни промоции. В тази знакова година те ще бъдат обвързани с футбола. Като марка, традиционно обвързана с футбола,
която подкрепя българските фенове вече цяло десетилетие, „Каменица” АД
ще предложи на клиентите на Happy Bar & Grill в цялата страна
незабравими футболни емоции.
Партньорството с верига Happy Bar & Grill е част от политиката на
компанията да партнира на водещи компании в различни сектори, което е
непрекъсното предизвикателство да се развива и предлага на потребителите
висококачествени продукти и иновации. Само през изминалата 2011 г.
„Каменица” АД пусна на пазара 4 нови продукта –
Kamenitza Нефилтрирано, Kamenitza Kamenitza Fresh Лимон, 6% Тъмно от
Kamenitza, Астика Тъмно. Тези иновации затвърдиха имиджа на дружеството
като най-иновативната българска пивоварна компания. В подкрепа на това
през 2011 г. бяха инвестирани 18 млн. лв., част от вложенията на обща
стойност за 68 млн. лв. за последните 4 години. Политиката на инвестиции
и иновации допринесе за значимо и трайно нарастване на пазарния дял
както на отделни марки, така и на компанията като цяло.
Към месец
март 2012 г. “Каменица” АД е лидер на българския бирен пазар с пазарен
дял от 33,5% по обем продажби по данни на AC Nielsen, което представлява
ръст от 4,4 процентни пункта спрямо същия период на предходната година.
Увеличение на пазарния дял с близо 3,5 процентни пункта спрямо същия
период на 2011 г. отбелязва и марката Kamenitza.